Klantenservice

Bestellen uit “de collectie”

Hoe kan ik een tas uit “de collectie” bestellen?

Tassen bestellen uit de collectie kan via de webshop. Je klikt op de afbeelding van het product dat je graag wilt bestellen waarna je op de knop ‘In winkelmand’ drukt. Vervolgens doorloop je het bestelproces en vul je de gevraagde gegevens in. Je ontvangt automatisch een bevestiging van je bestelling op je opgegeven mailadres.

Hoe kan ik betalen?

Je betaling kan je direct na je bestelling overmaken op de bankrekening van Madebydorine.nl. Gebruik je bestelnummer als betalingsreferentie. Het bestelnummer vind je in de bevestigingsmail.

Wat is de levertijd?

Alle tassen uit “de collectie” zijn op voorraad! Je bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden als Madebydorine.nl je betaling ontvangen heeft. Je ontvangt ook een betaalbevestiging op je opgegeven mailadres. Binnen een paar dagen heb je jouw tas in huis!

Bestellen “Tas op maat”

Hoe kan ik een “tas op maat” bestellen?

Indien je een tas op maat wilt aanvragen, neem dan via het contactformulier contact met Madebydorine.nl op. Madebydorine.nl neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om definitief af te stemmen hoe je tas er uit moet gaan zien en wat het mag gaan kosten.

Hoe kan ik betalen?

Het kan het zijn dat er vooraf een aanbetaling wordt gevraagd. Dit wordt afzonderlijk per aanvraag bekeken en altijd overlegd. Vervolgens kan het restant vóór verzending van je handgemaakte tas op de bankrekening van Madebydorine.nl worden overgemaakt of contant worden afgerekend.

Wat is de levertijd?

Om de kwaliteit te waarborgen worden alle tassen met zorg en aandacht gemaakt in mijn atelier te Helmond. Aangezien deze handgemaakt tassen worden voldaan aan jouw wensen en mogelijk niet alle materialen hiervoor op voorraad zijn kan de levertijd oplopen tot 3 tot 4 weken. Madebydorine.nl houdt je met regelmaat op de hoogte van de status van je aanvraag.

Bezorgen

Hoe wordt mijn tas bezorgd?

Je aanvraag of bestelling wordt via PostNL verzonden. Tevens kan je je tas ook persoonlijk komen afhalen in mijn atelier te Venray.

Naar welke landen worden de tassen verstuurd?

Op dit moment Nederland en België.

Garantie, reparatie, algemene voorwaarden

Wat kan ik doen als mijn tas beschadigd is of als ik toch niet tevreden ben?

Madebydorine.nl probeert haar tassen en andere producten met de grootste zorg te maken. Als onverhoopt je tas beschadigd is, kan je deze kosteloos laten repareren. Ben je niet tevreden over je ontvangen tas? Laat dit Madebydorine.nl dan direct weten zodat we tot een passende oplossing kunnen komen.